دوست دارم

کاش میدانستم کدامین واژه عمق احساس مرا می فهمد

                                            بچه که بودم بهت گفتم دوست دارم

                          و بهم خندیدی

                         وقتی نوجوون شدم دوباره بهت گفتم

                         دوست دارم

                        و تو بهم بی محلی کردی

                       بزرگتر که شدم باز هم گفتم

                       دوست دارم

                       ولی تو 

                     نیم نگاهی انداختی و رفتی

                     اما

                         وقتی که مردم,بالای قبرم نشستی

                        اشکی ریختی 

                       و گفتی

           منم دوست دارم

 

               



نظرات شما عزیزان:

مهناز
ساعت4:08---19 آبان 1391
سلام گلم وبت عالیه خوش حال میشم به منم سر بزنی و نظرتو بهم بگی بووووووووووووووس

✿❀sara✿❀
ساعت1:45---12 تير 1391
شلام
مرسی خیلی خوشمل بود


erfan
ساعت1:31---2 تير 1391
SalaM MerC KE BE WebaM SaR ZadI...IshalA MoshkelE HameyE AsheghA HaL ShE...WebE GhashangI DarI KhoshhaL MishaM ManO LinK KonIپاسخ:ishallah.chashm hatman link mikonam

قوچی
ساعت0:48---30 خرداد 1391
تبسم را فراموش نکن. لبخند بی هزینه ات گران ترین هدیه است …

از وبتون لذت بردم

لطفا به ما هم ی سر بزنید

http://www.cump.loxblog.com
پاسخ:چشم حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:,ساعت | 23:33 نویسنده | Negin |